wtorek, 11 sierpnia 2015

Moje wielkie greckie wakacje!

Witam Was wszystkich serdecznie po mojej długiej nieobecności, spowodowanej pobytem nad Morzem Egejskim. Na nieco dłuższy czas postanowiłam odciąć się od blogowania, snapowania, czatowania i tym podobne, słowem mówiąc - pełen relaks:) Choć w Polsce słońca nie brakuje, przywiozłam Wam jeszcze ze sobą kawałek mojego, a co! Ale do rzeczy... Wyjazd zaliczam do jak najbardziej udanych i godnych polecenia wszystkim miłośnikom historii starożytnej oraz tym, którzy po prostu interesują się historią szerzej. Przez ponad tydzień mieszkałam w małej wiosce zwanej Skotina, gdzie jedyną atrakcją był hotelowy basen (i nieustająco piękna pogoda..), za to głównym i najbardziej wyczekiwanym przeze mnie punktem programu była wycieczka do Aten. Nie bez powodu właśnie to miejsce oraz wzniesione tam budowle uznawane są za cud świata! Widoki zapierają dech w piesiach, a geneza pochodzenia wszystkich znajdujących się świątyń na Akropolu, jest po prostu f-a-s-c-y-n-u-j-ą-c-a!!! :) Grecja to przepiękny kraj, z pewnością pojawię się tam ponownie. A Wy, gdzie spędzacie wakacje? Jakie ciekawe, godne polecenia miejsca udało Wam się odwiedzić tego lata? A może dopiero odwiedzicie? :) Życzę udanych, obecnie trwających wakacji, a Wam zostawiam mix zdjęć z moich wielkich greckich wakacji! :)












Zdjęcia
Kasia & Sylwia







2 komentarze:

  1. Kasiu super! Mam nadzieję, że pokażesz mi więcej zdjęć:). A jak Meteora? Byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, już niebawem! :) Zamiast Meteorów wybrałam Ateny.. Nie żałuję:)

    OdpowiedzUsuń