poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Ostatni posmak wolności..

Koniec laby, czas powrócić do obowiązków ucznia i smutnej(?) rzeczywistości. Aż trudno uwierzyć, że to właśnie dzisiaj ostatnie chwile wolności, koniec z wylegiwaniem się na plaży, spaniem do późna itp, itd... Zdecydowanie jestem za tym, aby to rok szkolny trwał 2 miesiące, a wakacje skromne.. 10! :) Mam nadzieję, że większość z Was (uczących się jeszcze), mentalnie już nastawiła się na poranne wstawanie, naukę do późna i niektóre wyrzeczenia związane oczywiście z uczęszczaniem do szkoły. Osobiście, bardzo przeżywam owy powrót, mimo, że niezmiennie od ponad 4 lat zawitam dokładnie w to samo miejsce. Dziś jednak, postanowiłam wrzucić na luz i na moje szczęście myśli o powrocie do szkoły całkowicie opuściły mój umysł. Popołudnie spędziłam bardzo miło i jak już wyżej wspomniałam -na luzie, co powinien odzwierciedlać a'la jeansowy kombinezon -wygodny, praktyczny, mięciutki. Stawiając stricte na wygodę, do zestawu dołączyłam trampki, a dla dodania odrobiny estetyki postawiłam na "pozłacany" zegarek. Nie bez powodu właśnie dziś post w takim zestawieniu- podczas wakacji właśnie ten kombinezon był moim numerem 1! Patrząc na niego, choć na chwilkę mogę jeszcze przenieść się w bezstroski świat leniuchowania o zapachu wolności... Zapraszam do oglądania, a wszystkim rozpoczynającym jutro rok szkolny - powodzenia! :)











                                                                         Zdjęcia - Zuza

                                                           Kombinezon - Częstochowa "Plac Jacka"
                                                                                             (dostępny również online)
                                                           Trampki - Converse
                                                           Torebka - Mohito
                                                           Zegarek - Glitter
                                                           Okulary - 'pamiątka' z Grecji
                                                             
                   

2 komentarze:

  1. Kasiu świetnie wyglądasz! Kombinezon super, nie dziwię się, że tak go lubisz. I powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się Ciebie czyta i ogląda, pozdrawia najlepsza psiapsi ♥

    OdpowiedzUsuń